El que seria el món sense empreses de mudances barates a Barcelona<< tornar
Dimecres, 1 de Abril de 2015

mudanzas baratas barcelona

Mudar-se de casa, d'oficina ... Qui no ho ha fet alguna vegada? Hi ha nombroses raons per mudar-se, la situació econòmica millora i vam decidir mudar-nos a una casa més gran o un barri que ens ofereixi millors expectatives o ens agradi més, que simplement ens enxampi més a prop de la feina o que la família creixi i necessitem més espai. També pot ser provocat per l'empresa en la qual treballem que, en les seves ànsies d'expansió, munta sucursals per tot arreu. Sigui el que sigui, cal traslladar les coses al nou lloc. I, amb el pas del temps, per bé i per mal, acumulem cada vegada més coses. Per bé, perquè és senyal que la nostra vida es va enriquint; per mal, perquè si ens mudem de nou ja no sabrem on ficar tantes coses ni per on començar. Sort que sempre podem comptar amb experts en el tema, ja que hi ha mudances barates a Barcelona. Hi ha moltes empreses en aquest sector, així que l'important és que fem una bona elecció per evitar problemes que compliquin la nostra mudança.

 

mudances barates

 

No ho negarem: fer una mudança no és una tasca que ens agradaria fer sovint. Té les seves pròpies complicacions ho vulguem o no i això ens treu moltes hores de son.

 

PER COMENÇAR, ON ANEM AMB TANTES COSES?

 

L'ideal és que ens ho plantegem amb calma i amb paciència i, per això, és imprescindible fer-ho amb temps, precisament aquest que mai tenim, així que hem de recórrer a la planificació. Podem aprofitar per fer una petita "neteja" de coses que hem anat acumulant perquè havia lloc i pensàvem que ja arribaria el moment de pensar que fèiem amb elles. Doncs bé, ja ha arribat aquest moment, què millor oportunitat. Us assegurem que ens vindrà genial a l'hora de començar a embalar els objectes de la nostra vida.

 

objectes mudança

 

 

Un cop eliminat el prescindible, tasca molt complexa, cal ser organitzats i, si no ho som, més val que aprenguem ... Si no volem morir en l'intent, ens vindrà molt bé saber on guardem aquestes coses que necessitem de manera urgent. Per exemple, els llençols per fer el llit i descansar com angelets després d'un intens treball o, quan ens aixequem al matí, la cafetera per preparar aquest cafè que ens ajudarà a enfrontar amb bona cara el nou dia i així, tantes i tantes coses en què no havíem caigut perquè les teníem tan a mà ... O si es tracta d'una mudança d'oficina, els documents que havíem preparat per adjuntar al pressupost d'un projecte, etc.

 

Doncs ja saps: organització, organització i organització. Segur que ens recordem dels consells de les nostres mares, aquests que sempre ens van semblar exagerats i no enteníem; doncs va sent hora que els posem en pràctica. 'Per a les mudances són fantàstics!

 

Cal fer provisió de caixes de cartró. Podem comprar-les, però també podem reciclar i, per descomptat, si contractem la mudança barata a Barcelona, ​​l'empresa que s'encarregui d'ella pot facilitar caixes reutilitzables o noves, depèn dels serveis de què disposin i del que cadascú contracti. Però si ens anem a ocupar nosaltres d'aquesta part, només hem de fer una passejada per algunes botigues del nostre barri i demanar-los amablement que ens facilitin unes quantes d'aquestes caixes que van a dipositar en el contenidor perquè ja no les necessiten. A nosaltres ens vindran que ni pintades per començar a guardar els nostres objectes: llibres, discos, roba, vaixella, documents i el que calgui. És imprescindible col·locar un gran rètol a l'exterior de la caixa que ens indiqui el que hi ha dins i, si es tracta d'alguna cosa fràgil, a més de embalar convenientment i amb la protecció adequada, hem de indicar també a l'exterior de forma molt visible i clara , si no, ja ens explicaràs com trobarem després els llençols, la cafetera o aquests documents que acompanyaven al pressupost del projecte.

 

 

caixes mudança

 

Sigui com sigui, el cert és que, en general, fa molta il·lusió canviar, sembla que estrenem una nova vida i volem que sigui meravellosa; és com quan trepitgem la neu acabada de caure i no volem que es taqui, està tan perfecta ... Però també ens fa pena deixar els espais que ens vinculen a una etapa anterior. Que estranys som els humans! No?

 

 

NOU ESPAI, NOU BARRI, NOVES PERSONES ... FANTÀSTIC !.

 

Ja tenim la forma d'empaquetar nostres objectes, què fem amb els mobles? Hi ha coses que nosaltres podem desarmar, però altres ... A més, no disposem de tant de temps, després del treball podem dedicar una bona estona a embalar, però els mobles ja són paraules majors. És clar, hem de comptar amb una bona empresa de mudances barates a Barcelona que s'adapti a les nostres necessitats i ens resolgui totes aquestes qüestions que serem incapaços de resoldre per nosaltres mateixos. Ha de ser, sobretot, acurada i barata. Acurada perquè el que traslladem ens importa molt, forma part de la nostra vida; i barata, ja que no estan els temps per tirar coets i costa molt guanyar el sou amb el qual poder viure i gaudir de la nostra vida.

 

mudança mobles

 

Cal triar molt bé, no podem arriscar-nos a que se'ns perdin coses, es facin malbé o ens cobrin més del compte. Tampoc és interessant pagar per un guardamobles, llevat que no ens quedi més remei, per això el millor és que contractem l'empresa quan ja tinguem la nova casa o la nova oficina, així la mudança serà directe, de porta a porta. Coneixem casos d'amics que no ens agradaria reproduir.


 

TRIEM QUI ENS FA LA MUDANÇA?

 

Hem dit al principi que hem de planificar la mudança amb temps; doncs temps també necessitarem per seleccionar l'empresa que ens farà la mudança barata perquè, el seu, el raonable, és que demanem diversos pressupostos i després decidim el que més ens convé en funció de les condicions que pactem i, no ho oblidem, del nostre pressupost. És important tenir en compte que els factors que més poden influir en el preu tenen a veure amb la distància entre el lloc de recollida i el de destinació, l'existència o no d'ascensor en un i altre lloc, el volum del que cal traslladar, la facilitat o no de muntar i desmuntar mobles, el fet que els objectes els embalem i desembalemos nosaltres mateixos o ho faci l'empresa de mudances que contractem, etc.

 

pressupost mudança

Quan sol·licitem un pressupost, l'empresa ha d'acudir a valorar el volum del que ha de traslladar i veure les condicions a què s'enfrontarà. D'aquesta manera, podrà confeccionar un pressupost ajustat a la realitat de la situació i no hi haurà sorpreses per a ningú. Tot ha de quedar molt clar i per escrit.

Un cop s'arriba a un acord, l'empresa realitzarà un inventari de tot el que ha de traslladar. Un consell: no deixem coses sense tractar, tot ha de quedar molt clar, qualsevol detall s'ha de tenir en compte per simple que sembli, de manera que llegeix amb deteniment el contracte i comprova que tot el que heu acordat figura en ell. Així treballen els professionals de la mudança i el teu deure és exigir aquesta professionalitat.

contracte mudança

Així doncs, què volem evitar ?


- Que les nostres coses arribin quan ja no les necessitem o no arribin mai i hàgim de comprar altres per substituir-les, sempre que això sigui possible.
- Que els objectes es perdin o quedin danyats irremeiablement.
- Que ens vegem envoltats de caixes i triguin hores o dies a venir a portar-.
- Que acabem carregant nosaltres mateixos amb el que amb tanta cura hem empaquetat.
- Que paguem més del compte quan hem contractat una empresa de mudances barates a Barcelona
- Que tinguem, a més, de muntar els mobles quan ja no ens recordem ni de quin aspecte tenien.

QUÈ MÉS ENS POT PASSAR?


Millor que no ens passi res de tot això; el bo és que podem evitar-ho. Tan sols hem de recórrer a empreses professionals amb les quals poder fixar el preu i no tenir sobresalts, amb cobertura d'assegurança per tenir la garantia que els nostres mobles i objectes no patiran cap dany i, si per qualsevol circumstància això succeís, ens assegurin la reparació o el cost del danyat amb la garantia de puntualitat en la recollida i el lliurament. A més, podrem pactar amb elles si els mobles els desmunten en el lloc de recollida i dels munten en la nova destinació, o si per contra s'ocupa només del trasllat dels mateixos. Es pot pactar en relació a tots els objectes del nostre habitatge, podem embalar nosaltres o deixar-los aquesta tasca també a ells

mudança barata

Per descomptat, si els diem que tot s'ha de recollir en un punt i espai determinat i lliurar de la mateixa manera, ens assegurarem que tant la recollida com el lliurament es faran en els llocs convinguts i evitarem que ens el deixin al portal i siguem nosaltres els que haguem de fer de portadors. Siguem professionals.

¿Et sembla interessant? ¡Comparteix-ho!
Vols un pressupost?
altres temes interessants
últims missatges
Imagen de seguimiento